Olin maanantai-iltana seurakunnan käsityöpiirissä. Kuten olen monet kerrat kertonut,niin siellä teen aivan eri töitä mitä kotona,kun ne tehdään myyjäisiä ajatellen. Tein Baby Born-nukelle mekkoa ja mielestäni kotoa otin nuken mukaan,että saan sovittaa. Laitoin sen muovikassiin. Siellä aloin etsiä kassia ,eikä sitä ollut missään. Kävin jopa autostani etsimässä. Muutkin sitten innostuivat kertomaan unohduksista. Eräs ystävä kertoi,että miehensä etsi tosissaan silmälaseja,vaikka kahdet jo oli nostanut otsalle :D Sitten kertoi yhdestä ihmisestä,kun oli pahoin alkanut dementoitua ja laittanut kahvinkeittimen jääkaappiin. Me muut ihmeteltiin,että miten sai sen sopimaan. No näin se ilta kului hauskasti käsitöitä tehden ja jutustellessa. Kun lähdin sieltä kotiin,niin tuumin,että pitää mennä katsomaan,onko Baby Born-nukke jääkaapissa :D:D No,ei sentään,mutta tuossa eteisen penkillä muovikassissa se oli koko illan odottanut!

Ystävänpäivä lähestyy ja sitä silmällä pitäen tein servettirenkaita taas!

 

valkoisesta jämälangasta neuloin suikaleita,jotka yhdistin renkaaksi. tiimarista sydämiä liimasin renkaitten päälle ja servetit sisään. Voi antaa ystävänpäivälahjaksi tai laittaa vieraille kahvipöytään.

 

Viimeviikonlopun Helsingin reissulla kävin Antikvariaatissakin ja ostin pari kirjaa,sekä nämä ikivanhat kotiliesi-lehdet. Vanhin noista on vuodelta 1926. Kiva iltasella lukea. On kiehtovia tarinoita. Hämmästyttävää miten noitten lehtien käsityömalleja,sekä leivontaohjeita voi hyvin soveltaa tähän päiväänkin. Muutamassa on jopa Martta Wendelin kansi.

 

Taas sain tunnustuksen Famulta tälläkertaa. Minä olen aivan ihmesissäni,miten mä voin saada tunnustuksia! Kyllä te kanssabloggaajat olette aivan ihania ja rohkaisevia minua kohtaan! Suurkiitos Famulle ja muillekin. Tämän saa halutessaan ottaa mukaan taas jokainen lukijani!