Ulkona on kaunis hieno keväinen sää. Oli eilenkin. Aurinko paistaa kimaltaen lumihangissa,jotka ovat alkaneet sulaa. Kyllä minäkin tämän verran huomioin,vaikka kipeenä paremmin sisätiloissa yhä olenkin. Lukuunottamatta apteekin ja lääkärinreissuja. Mulla on vahvat antibiootit menossa ja kyllä mä aikaa myöten taas parannun! Kiitos teille monille paranemistoivotuksista! Ne luo rohkeutta ja niin paljon iloa päiviini.

 

Lapsen lapas/sukka-asustesetin tikuttelin aina vähän kerrallaan. Äitivainaani tapas sanoa." Vähän päivässä,paljon viikossa." Mä jotenkin tykkään itse tuon langan väristä,niin sekalainen kuin se onkin. Langan nimi on Red Heart Lisa Color.

 

 

Sitten tälläiset ihanat tunnustukset olen saanut sekä Timantilta ,että Irinalta . KIITOS teille tytöt ! Mieltäni lämmittää kovasti ja ihmettelen miten juuri minulle,tehän kaikki kanssabloggaajani minulle hyvää mieltä tuotte!

Ja minunko pitäis osata jakaa tätä jollekulle eteenpäin. Vaikeaa, vaikeaa.. jokainen käsityöblogihan on minulle hyvää mieltä tuottanut,mutta jos ois pakko jollekin,niin laitan uusimmille bloggaajille.

Äipän touhut , on yksi jolle tään haluan ojentaa. Kiva monipuolinen blogi ja tää äippä  on ihana ystäväni.

Vartahilla toinen blogi. Hänkin on ystävänä aivan ihana ja blogi koostuu niin monen alan taidoista.

Puikkojen Polut. Minulle aika tuore tuttavuus,mutta käsityöt ovat valloittavia . Tuntuu olevan mielenkiintoinen ihminen.

Nämä tälläkertaa.