Päiväni on niin onnekas siksikin,kun olen alkanut parantua,enkä ole kipee! Kyllä taas muistaa arvostaa terveempiä päiviä. On muutenkin ihanan aurinkoinen ja lämmin päivä taas. Räystäältä tippuu vesi ja pian pian taas puutarhan hoito kutsuvi. Se on niin hauskaa keväällä ja alkukesästä. Syksyä kohti sitten väsähtää.

Minä olen kasaillut laukkuja.

 

 

Tälläiset laukuista tuli. Terassilta otin kuvia,että olisi vähän valoisampia kuin mitä täällä sisällä. Mä tein nää laukut paloista mitä jäi siitä kasaamastani torkkupeitosta yli. Toiset naiset seurakunnassani ovat palat neuloneet ja mä kyllä en ole keneltäkään kysynyt mitään,vaan omavaltaisesti tein "tuunauksia" ylijäämäpaloille! Saas nähdä mitä naiset mulle sanoo :D Ja mulla on vieläkin paloja,enkä meinaa niitä pois viedä,vaan mulla on niillekin lisäsuunnitelmia :D Mä vähän yksinkertaisemmalla virkkauksella yhdistin nää palat kuin mitä peitossa.

 

 

Tähän laukkuun virkkasin kukkaset ja napit keskelle. Minusta sopi hyvin. Molempiin laukkuihin ompelin vuorit erilaisista puuvillakankaista. Tein vuoriin taskutkin,että saa laittaa ,vaikka rahapussin tai kännyn ja yms.

 

Tähän punaiseen laukkuun virkkasin sankoja kolme eri kertaa! Aina virkkasin sangat kiinni ,ei hyvä ja taas purkasin ja virkkasin uudelleen. Ei näitä samoja sankoja,vaan mulla oli eri sankoja, eikä mitkään meinannet sopia!

 

JAANALTA  sain tälläisen tunnustuksen:

KIITOS JAANA! Aivan ihanaa on saada tunnustuksia, tuntuu tosi kivalle. Mä vaan olen niin huono linkittämään,että mulla ne ei taida onnistua. Toiset linkittyy ja toiset ei.  Sitäpaitsi mä olen tietsikan kanssa niin perin laiska opettelemaan mitään. Tää pitäis nyt jakaa kahdeksalle bloggaajalle ja siinä sitä tullaankin niin mahdottomuuden eteen,kun monelle sadallehan mä haluaisin tään jakaa!! Kaikki tään voi tästä omia,mutta jos nyt jotain olisi pakko nimetä,niin mä jaan tälläkertaa parille blogille.

MINNALLE! BLOGI: TARINOITA RYYTIMAAN REUNALTA :PALAVA LANKA JA PORISEVA PATA

TESALLE! BLOGI: TULIHAN TEHTYÄ


PS: Huomasin yhtäkkiä,että olen saanut tuon tunnustuksen myös  MARILTA! Kiitos,kiitos Sinullekin,ihana blogikaverini!