Voi,teitä,minun ihana blogiperheeni!  Minä olen aivan otettu ja liikuttunut kaikista ihanista kommenteista,siunauksien toivotuksista ja esirukouksista ,kun enkelein saattelitte minua sairaalareissulle! KIITOS,KIITOS JA HALAUKSET TEILLE YSTÄVÄT!

1244629680_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Sairaalareissu olikin vain sellainen pyrähdys,eikä tarvinnut koko viikkoa maata,niinkuin pelkäsin. Minusta on otettu huisin paljon verikokeita,sokeriarvoja sitten vielä erikseen mitattu niin monet kerrat. Röntgenkuvat keuhkoista ja sydämestä,sydänfilmi,sydänultra ja mitähän kaikkee. Lääkityksiä hiottu kohdalleen ja nyt sitten kotona vaan odottelen leikkausaikaa. Ensin sanottiin,että se tulee viikon -kahden päästä,mutta tää ykköskiireellinen jonokin on pitkä ja nyt ei ole muuta tietoa,kuin että kesän aikana kuitenkin.

Mulla on valmistunut pienehkö virkattu verho tai en mä nyt tiedä onko se ihan pieni,sillä kyllä mä koukkua mielestäni kovasti heilutin.

1244628936_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Malli on Lean Virkattuja verhoja lehdestä. Tai tuo sydänkuvio on siitä. Muilta osin se onkin taas omaa sähellystä. Verho virkattiin tuollaisista sydänsuikaleista ja mä virkkaamalla yhdistin,sekä lopuksi virkkasin alareunan. Lankana on Kotiväki.

 

1244628961_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä se on yläkerran rapputasanteen ikkunassa,mutta enhän mä sitä osannut kuvata ikkunaa vasten. Tuota verhoa virkatessa ajattelin,että mikä ihmeen epäonnistunut mytty tästä taas tulee,mutta sitkeästi tein loppuun saakka ja se on ikkunassa todella kivan näköinen. Ihan olen itse ainakin nyt tyytyväinen.