Huomenna se päivä on,jolloin Intsu lähtee  leikkausreissulle sairaalaan. Tämän näköiseen laitokseen.

 

1247664957_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tää on tuosta sairaalasta otettu ilmakuva ja se on kyllä aika iso sairaala. Mä olen luvannut kertoa teille tästä leikkauksesta. Aamulla minun pitää olla siellä ja huomisen päivän ottavat kokeita ja valmistavat leikkausta varten. Sitten perjantaina leikkaavat suurinpiirtein koko mahan  auki. Minulla on vatsassa iso tyrä ja pahaksi tään homman tekee se,kun tää tyrä on pahoin kureutunut ja voi mennä kuolioon millä hetkellä hyvänsä. Se tyrä on imaissut sisäänsä osia joistain elimistä ja mulla on kivut sen mukaiset. Itseasiassa ei tiedetä onko kuolio alkanut siihen jo tulla. Sitten vielä kun mulla on toistakymmentä muutakin kroonista sairautta. Lääkärien mielestä riskit ovat tosi isot,mutta pakko leikata,sillä muuten mä ainakin tähän menehdyn. Kun riskit ovat niin suuret,niin vastaavasti selviytymismahdollisuudet ovat pienemmät. Vielä lääkärit ovat lukeneet papereista ja itsellänikin hyvin muistissa on,että edelliseen leikkaukseen meinasin kuolla. Mulle tuli anestesiassa jotain ongelmia. Eivät meinanneet saada hereille ja hengittämään. Joutuivat elvyttämään ja ambulanssilla siirsivät vielä isompaan sairaalaan. Monien vaikeitten vaiheiden jälkeen toivuin.

 

1243884188_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Minun oma mieli on rauhallinen ja turvallinen, sillä yksikään pääni hius ei  putoa Taivaallisen Isäni tietämättä. Kävi minun niin tai näin,niin minun käy hyvin. Mä nukun ikiuneen,jos niin on määrätty. Lähden,jos tullaan hakemaan,mutta mielelläni täällä olenkin,jos elonpäiviä suodaan. Ja jos vielä saan kotiin tulla,niin tulen kyllä iloisena teitä,suuri blogiperheeni,taas moikkaamaan! Kiitos teille kaikille ystäväiseni niin monista ihanista kommenteista,tukemisesta ja esirukouksistakin!

Mulla on mielessä kauniin hengellisen laulun sanat ja kirjoitan ne tähän nyt teille ja itsellenikin.

 

1.Käden alla Isän rakkaan varjon siunatun mä sain,

linnan vahvan ,kunniakkaan,tuen turvan tuskissain.

2. Kiitos Isä ,korpitiellä yksin en nyt kuljekaan.

Kanssani käy Paimen siellä,sylissään mä lepään vaan.

3. Pesä pieni pääskysellä,kotka lepää vuorillaan.

Paimenella helmä hellä.siellä tyyntyä mä saan.

4. Paimen auttaa laupiaasti uupunutta päivittäin,

nostaa,kantaa loppuun asti. Tielle jäisin yksinäin.

5. Mainen onni vaihtuvainen on kuin varjot kuutamon.

Herran armo toisenlainen,iankaikkinen se on.

6. Usko lausuu:Herran tiellä kaikki kääntyy parhaimpaan.

Nyt jos kylvän kyynelillä,kerran riemuin niittää saan.

7 Pilvilläkin pimeimmillä siunaus on seurassaan.

Siksi Herran ystävillä hätää nyt,ei milloinkaan.

(laulu on Tyyne Salokanteleen)

Rakkaudella:Intsu