1250851460_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä vielä näinkin loppukesästä ruusut kukkii ja kyllä ne antaa kukkaloistoaan ihan talveen asti. Intsu täällä myös suorastaan puhkee kukkaan,niin iloinen ja onnellinen olen. Mulla oli taas tänäaamuna sairaalassakäynti syksyistä kureutuneen tyrän leikkausta varten. Vatsakirurgi halusi minut vielä tutkia. Tutkimuksia mulle tehtiinkin ja hänen lopputulos oli se,että tyrä ei ole enää kureutuneessa tilassa ja sitä ei tarvi leikata!! Se on kyllä ollut kureutuneena,mutta on nyt antanut periksi ja koko tyrä on pienentynyt. Vielä toinenkin kirurgi tutki ja varmisti asian,että niin on. Mua ei tarvi leikata ja mä olen tuosta vaivasta terve!! Mikä suunnaton helpotus! On mulla nää kaikki muut perussairaudet,joista olen huonossa kunnossa tämän tästä,mutta mitään leikkausta ei tarvita. Minä otan taas tämän jutun sillätavalla,että minun Taivaallinen isäni oli tässä kaikessa mukana ja niin moniin esirukouksiin/pyyntöihin tuli nyt apu!!Niin kova juttu kuin se mulle olikin sen viimeisen leikkausajan peruuntuminen,kun olin niin valmistautunut kaikin puolin siihen,niin kyllä tää meni nyt sitten kuitenkin hienosti. Turvasin siihen,että elämäni on Jumalan kädessä ja se turva kannatteli minut tähän asti ja uskon  että tästä eteenkinpäin. Munulle ei ole enää edes mitään kontrolleja tästä asiasta sairaalaan!  Haluan kiittää suuresti teitä monia ystäviä,jotka olette muistaneet minua rukouksin, KIITOS! Ja ennenkaikkea, kiitos ja kunnia Jumalalle!

 

1250851525_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mä olen viimeajat varsinkin kuin vimmattu , tehnyt virkkauksia,neulomuksia ja kanavatöitä ja mitä kaikkee ja nyt pikkuhiljaa monet keskeneräiset alkaa valmistua. Tää liinan ohje on uusimassa Lena special: Häkelmaschen virkkauslehdessä ja on kutakuinkin ohjeen mukaisesti tehty. Voi kuinka tääkin oli kiva virkattava. Vihreä lanka Kotiväkeä ja kukkasten langat jämiä.

 

1250851475_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Otinpa vähän kuvaa kotimme seinustalla kiipeävästä humalasta. Minusta se on niin kaunis taas tähän aikaan,kun siinä on käpymäisiä kukkia. Joo tälläinen humala meillä on:D Meillä ei  käytetä lainkaan alkon tuotteita,mutta kyllä meillä humala on :D

 

1250851494_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Se rönsyilee pitkin seinän vierustoja. Siksiköhän kasvin  nimikin on humala,kun se tarvii tukea koko ajan!

Kiitos teille ystäväiseni myös huivikommenteistakin!

Minä alan valmstaa ruokaa,pakata mökkikasseja ja on vielä monenlaista puuhaa ja sitten iloisin ja kiitollisin mielin lähdemme viikonlopun viettoon.

Iloista ja aurinkoista viikonloppua teillekin!