Kyllä se niin on,että loppusyksyä eletään ja talvi jo kolkuttelee ovella. Autonikkunatkin ovat aamulla kovasti jäässä,vaikka täällä päivällä onkin ihanasti aurinko paistellut. Silti kylmähkö  on jo ilma.

Minä tikuttelin taas lapaset samasta langasta kuin edellisen postauksenkin. Vieläkin sitä lankaa jäi! Enkö minä nyt saa tuota lankaa ikinä kulutettua loppuun :D

 

Tässä nää seiskaveikasta lapsen tuplalapaset. Tein vähän vartta pidemmäksi,että pysyisi pienissä pari vuotiaan käsissä. Kirjastosta haalimani kirjakasa pilkottaa yläkulmassa. Mulla kun tahtoo olla tupa täynnä kaikennäköisiä harrastuksia:D

 

Joku aika sitten näin kukkakaupassa tälläisen lintujen ruokinta-korin. Pitihän mun se ostaa. siinä on juomakuppi ja sitten pussukoissa erilaisia siemeniä. Mä en vielä sitä laita ulos puun oksalle,sillä kyllä linnut vielä löytävät ruokaansa pelloilta,mutta kun maa jäätyy,niin sitten. Terasille en enää erehdy laittamaan,kun sotkevat niin,mutta jonkun puun oksalle. Sanoin kukkakaupassakin,että uskaltaakohan pienet lintuset tulla,kun tuossa on jo yksi "lintu".