Niin on joulunpyhät menneet,mutta kyllä meidän perheessä joulunaika jatkuu ainakin loppiaiseen ja joulukuusikin saa olla aina sinne asti.

Lupasin viimeksi kertoa jotakin lahjoistani! Mä olin niin hämmästynyt,kun ensinnäkin me ei perhepiirissä osteta lahjoja aikuisille,paitsi puolisoni kanssa jotain pientä. Minulla on paljon ystäviä ja posti toi yllätyksekseni monen moista lahjaa,joista kaikista Kiitän kovasti. Samoin sain sukulaisiltani ja täälläpäin asuvilta ystäviltä myös kaikkee kivaa,Kiitos! Kaikki saamani lahjat ovat minulle tärkeitä,mutta olisi ollut mahdottomuus kaikkea kuvata. Päätin,että kuvia vain harrastuksiin liittyvistä.

 

Ensinnäkin posti on kuskannut meille yli 50 joulukorttia! Niistäkin Ystäville Suurkiitos,ovat kovasti mieltä lämmittäneet. Nämä enkelikortit olivat niitten joukossa ja menevät tietenkin kokoelmiini. Rakkain on etualalla oleva enkelikuoro. Se on lapsenlapseni tekemä. Minulle kallisarvoinen aarre.

 

Joulupukin tuomasta yhdestä paketista paljastui minulle näin suuri ja ihana lisäys näitä enkkukortteja kokoelmiini. Kiitos Sinullekin Ystäväiseni.

 

Oi kuinka ihana lahja tämäkin! sain kirjailtavan liinan lankoineen. Voi kuinka mä tästä tykkään!  Kiitos taas! Sitten tuon Martta Wendelin kalenterin mun oli pakko ottaa tähän kuvaan ja Kiitän siitäkin. Se toi minulle aivan erityisen lämpimän ja ihanan terveisen Ystävältä!

 

Ja edelleen hyvältä ystävältäni sain nää ihanat tiffanykellot,joita tässä Kiittäen esittelen.

Ajatelkaa sain myös koko lahjamäärästä mitä meille joulupukki toi,niin kaikkein isoimman paketin. Mietin,miten minulle ja sanoinkin sille joulupukille,että onneksi pukki ei ole aivan kaikkia minun tinttailujani ja oikkuja huomannut :D Jännityksellä avasin ja sieltä paljastui pölynimuri ! Kyllä se lahja teki minut iloiseksi. Se oli lahja mieheltäni ja siihen vaan toinen tyttäreni perheineen kaikista kielloista huolimatta oli halunnut myös osallistua. Nuorin poikani nauroi minulle,että joo,pitää kyllä ainakin yli 30 v olla naimisisaa ennenkuin vaimo ilahtuu IMURISTA :D Niin,että olisi kuulema ymmärtänyt ilahtumisen paremmin jos joku koru tai muu henkilökohtaisempi. Mutta kun mä kipeästi tarvitsin uutta imuria, niin se oli niin mulle mieleeni! Saattapi olla,että se pääsee tänään koekäyttöön.

 

Sitten ettette aivan luule,että mä olen käsityön tekemisen unohtanut,niin esittelen edes nyt nämä lahjaksi tekemäni sukat. Mä olen samanlaiset sukat täällä jo aikaa sitten vilauttanut,mutta nää ei ole ne samat. Mä kyllä niitä jo vähän suunnittelin joululahjaksi,mutta kun mun tuli ne myytyä,niin piti tehdä nää toiset. Näissä ei mitään sen ihmeempää. Lankana seiskaveikka.