Remontti nimittäin. Meiltä ei puutu kuin keittiön kivitasot,joita joudutaan jonkun aikaa tehtaalta odottaa. Minä koko ajan hyppään tekemässä loppusiivoja kaikesta mahdollisesta rakennuspölystä /liasta. Makuuhuoneitten kaapit olen saanut pestyä ja osan ikkunoista. Tänään lisää ikkunanpesuja ja keittiön kaapistot ja vessankin sais pestä. Mulla tulee miehiä meidän työmaalta taas tässä syömään ja ruoka porpottaa hellallla. Mulla on kaikkee ohjelmaa aina etten tahdo tietää mihin hypätä:)

 

Tässä pientä kuvakulmaa keittiön kaapistojen lasivitriiniosasta ja siitä millaiset lamput kaappien päälle laitettiin. Tuolla seinää on neljä lasikaappia. Vaikea kuvata,kun valo heijastaa kaikkee muutakin kuvaan.

 

Tämä on pieni kuvakulma listoitusten yksityiskohdasta.

 

Muutama uusi lamppukin oli pakko hankkia,kun entiset ei oikein käyneet.  Eteiskäytävälle tuli kaksi tälläistä. Keskisen kyläkaupasta edullisesti:D

 

Tää puolestaan samaa sarjaa eteiskäytävän päässä olevaan takkahuoneeseen.

Kyllä tämä pikkuhiljaa alkaa taas kodiksi hamottua,mutta kyllä totisesti isännyys on töitä tehnyt ja kun tää oma remontti ei ole ainoa työmaa,vaan hänellä on muitakin kohteita,joista yritetään leipää saada!

 

Puutarhakin odottelee mun työpanosta. Täytyy jossain vaiheessa sinnekin keretä. Tässä kultatyrakki kukassa.