Tällä kuluneella viikolla olen kahtenakin päivänä käynyt puutarhalla. Oi,oi kun siellä tuntuu,että kaikkia kukkia tarvitsisin meidän pihaan:D

Siellä oli kaikenmaailman patsaita. Suuria ja pienempiä. Tässä pieni osa pienemmistä.

 

Mä kaikkeni olen koettanut hillitä etten ostaisi kaikkea mitä näkisin tai kyllä se tyhjänpuoleinen rahapussi on oikeammin hillinnyt ostoksia. Nämä kauniit pelargoniat kuitenkin lähti meille. Täytyyhän mummilla pelargonioita olla:)

 

Sitten ruusupuskat paleltuneiden tilalle ja muutama samettiruusu.

 

Helmililjani ovat kauniisti kukassa. Näitä on itseasiassa rivistö ja monta vuotta sitten olen sipulit istuttanut.

 

Tulppaanitkin pukkaa kukkaan. Toivon mukaan pikkuhiljaa alkavat kukkia penkeissäni olevat kaikenlaiset kukat.

 

Tämä on vihon viimeisenä tullut tilattu tapetti,joka tuli eteiseen ja takkahuoneeseen. Kuva on haalistuneen näköinen. Tuo on luonnossa paljon kauniimpi. Mulla alakerrassa ovat loppupesut alkaneet. Ikkunoista eilen aloitin. Niissä riittää pesuja yhä ja kaappeja kun tänään vähän jo ehtisin.

 

Voi,voi Intsun käsitöitä. Kaikki mahdolliset ovat kesken:D

Kivaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!