Keskikesän juhla alkaa olla nurkan takana. Mun ei ole tänävuonna varsinaisia siivoja juhannukseksi tarvinnut tehdä,kun olen rakentamisen jäljiltä kotia laittanut ja kaiken aikaa siivonnut ja järjestellyt. Koti alkaa tuntua taas kodilta. taulut vielä puuttuu seiniltä. Pitää nyt harkita mikä minnekin kohtaa. Ei meinaa malttaa uusiin seiniin nauloja lyödä:)

 

Omasta mielestäni nää mun"vanhat" virkkaamani verhot istuu keittiöön hyvin,vaikka verhot eivät yksiväriset olekaan. Minähän koetin katsoa,että tapetissa on samoja värejä kuin verhoissa. Valkoiset kalusteet sitten tasapainottaa kirjavuutta.

Valmiita uusia käsitöitä ei ole,mutta juhannuksen jälkeen uskon,että niitä tulee näkymään,kun sitten taas saa alkaa enempi niihinkin keskittymään.

 

Puutarhassakin aina tapahtuu yhtä ja toista. Nyt vasta näin myöhään sain terassille hankittua amppelit. Aikaisemmin ei ole voinut,kun terassi oli suojapeitteellä vuorattu ja meidän tavaroja remontin ajan siellä. Nyt piti amppelikukat valita sen mukaan mitä puutarhoilla oli jäljellä. Tälläisiä kellokukkia laitoin kaksi isoa etualalle.

 

Kahdelle sivulle tuli tälläiset kukat.

 

Mulla on yhdessä kohtaa lupiinejakin. Mä niin tykkään lupiinistakin,vaikka toiset pitää sitä rikkakasvina. Lupiinin vieressä on valkoinen angervo nupuillaan. Se on sitten ihana valkoisuudessaan,kun on puhjennut kukkaan.

 

TÄHÄN LOPPUUN VIELÄ TOIVOTTELEN JUURI SINULLE JA SINULLE JA SINULLEKKIN SULOISTA JA RENTOUTTAVAA JA MUKAVAA SUVEN JUHLAA MISSÄ IKINÄ JA MILLÄTAVOIN SITÄ SITTEN VIETÄTKIN:

INTSU