Intsulla oli synttärit itseasiassa jo viime perjantaina. Mä olen nyt fifti fifti:) Voi kauhistus miten mä vanhenen kovaa vauhtia. Mieli kyllä on niinkuin teini-ikäisillä:D

 

Siinä on kukka ja korttejani. Mun synttäreistäni tuli monipäiväiset ja minä kun en niitä viettäisi mitenkään. Ensin jo silloin synttäriaamuna mä heräsin ihanasti siellä eteläisessä Suomessa,kun lapset 5v,2v, ja 1v lauloivat ja myös kaksi tytärtäni,"Paljon onnea vaan" sekä suomeksi,että englanniksi. Lapset niin tosissaa ja hauskan näköistä,kun se kaksi-vuotias lauloi enkuksi vähän jälkijunassa"tuu juu". Aivan mahtava herääminen:)

 

Kotona tää toissavuonna mieheltäni synttärilahjaksi saatu alppiruusu oli puhjennut päiväni kunniaksi kukkaan! Mä sain paljon lahjojakin kuin lapset konsanaan kaikkee mahdollista voikukan nyppimiskoneesta hajuveteen asti ja kaikkee siltä väliltä:) Voi Kiitos teille läheiseni!

 

Lauantaina kaiken kiireeni  keskeltä pistäydyin Kip-päivässä ja kivaa oli mukavalla porukalla.,vaikka sateisen päivän vuoksi oltiin sisätiloissa Käsityöliike Fionassa. Sielläkin lauloivat minulle onnittelulaulun. Kiitos teillekin Ystäväiseni:)

 

Sitten eilen ystävämme järjestivät ja tarjosivat minulle ja miehelleni ihanan synttäriruokailun tälläisessä idyllisessä paikassa ,kuin Varrashovi.

 

Varrashovi on järven rannalla ja ulkona jo oli kaikkee tälläistä kaunista silmänruokaa.

 

Tälläisetköhän kokit meille niin maittavan ja monipuolisen ruuan buffetpöytään  olivat loihtineet:) Todella hyvää oli ruoka,ihania salaatteja,lämpimiä ruokia ja jälkkäriksi tarjolla kahvia ja jäätelöä.

 

Sitten vielä "jatkoille" ystäviemme kotiin ja sielläkin kahvia ja monipuolista tarjoilua. Tämän kanasen-kuvan nappasin heidän pienestä puutarhasta. Kiitos teille rakkaat Ystävämme ihanasta muistorikkaasta päivästä!

Nyt sitten aloitetaan uutta viikkoa virkistyneenä tarttuen arjen toimiin. Minulla kaikenmaailman hommien ohella tää uusi viikko alkaa koiruusen kanssa elukkalekurin luona. Sille on tullut joku tauti. Koiralla on joku märkivä ihottuma tullut leuan alle ja sitä on tassuissakin ns. varpaitten välissä. En tiedä mikä tuo nyt on,mutta pahan näköiseltä näyttää.