Kyllä on kiva ,kun saa värkkäillä tulevalle vauvalle kaikenlaista:) Minä hössötän tietysti,niinkuin mummien kuuluu. Eilen istuin ptkät tovit ompelukoneen ääressä ja oikeastaan se ompelu oli niin mukavaa,että ihmettelin miksikähän ei tule enempää ommeltua! Vanhalta muistolta tekaisin tämän.

 

Äitiysavustuspakkauksen laatikon vuoritin ja ompelin rimpsun reunaan. Kyllä siitä jonkinlainen vielä tuli,vaikka on tosi pitkä kun olen tälläistä ommellut. Varmaan tään tulevan pienokaisen äidille aikoinaan. Mulla oli tuollaista muumi-kangasta 2,5m. Ensin leikkasin kankaasta kaksi 60cm korkeaa ja 1m14cm pitkää palaa. ne yhdistin renkaaksi ja reunat huolittelin. Laitoin sen napakasti reunoihin ja patjan allekin jonkun matkaa. Sitten mulla oli 4 metrin suikaletta,korkeudeltaan noin 28cm ja suikaleet ompelin renkaaksi. Reunat ompelin ja yläreunaan sellaisen käänteen kuminauhakujaksi. Brodyyria mulla oli just sen 4m,joten sain sen rimpsun reunaan. Asettelin rimpsun paikoilleen ja käsin ompelin sitä vielä muutamista kohdista kiinni ja nyt pitäis oleman vauvankori valmis. Minusta nuo muumit käy on vauva poika tai tyttö.

 

Miltei joka päivä jotain joulujuttuakin tulee laitettua esille tai tehtyä jotain . Minullapa on tämmösiä kauniita joululautasia. Tykkään näistä Willeroyn tuotteista kovin.

 

Tänään posti toi minulle kivan paketin. Voitin tään  blogin: Rakkauden talossa arvonnassa,vaikka en edes tiennyt arvontaan osallistuneeni:) Satuin vain olla 300.kommentoija ja sain kauniin muistikirjan,kynän ja upean itse kauniisti toteutetun joulukortin! Lämpimiä Kiitoksia, Halauksia Sinulle Paula Rakkauden Taloon!

Ja muistakaa olla oikein kilttejä,tontut kurkkii.... :)