Kiitos taas teille minua ilahduttavista kommenteista ja paranemistoivotuksista! Tää flunssa on vain vähäinen ja auttoi,kun eilen mä koko päivän makasin ja nukuin paljon. Nyt meinaan kohtapuoliin lähteä kauppareissulle.

Mä olen vaihteeksi taas virkkaillut.

 

Tyttären pienelle prinsessalle mekon tein. Mä löysin vanhat mallikirjat,jotka luulin jo  remontin yhteydessä kirpparille vieneeni. Ooh,onneksi nää löytyi. Niitä on useampi kirja jostain käsityökerhosta 30v sitten! Monet mallit ovat ajattomia. Olenhan ennenkin tällä mallilla mekkoa esitellyt,kun tein pari vuotta sitten vanhemman tyttären silloiselle vauvalle. Nyt tämän nuoremman ja hänelle itselleenkin tein tämän hänen ollessa vauva. Meillä on jossain jemmassa kuvakin siitä,kun mekko on hänen yllään.

 

Mekko takaa. Lankana mulla oli Novitan Wool. Kuvasta ei erotu,mutta napit ovat oikein kauniita vaaleanpunaisia kukkanappeja.

Nautitaan viikonlopusta!