Olen ollut tällä viikolla kiireinen. Joka päivä on ollut menemisiä johonkin suuntaan,enkä ole ollut paljoakaan kotona. Illat sitten niin väsynyt,että ei juuri mitään jaksanut tehdä. Pitäis nyt viikonloppuna koettaa rauhoittua. Tietysti kaikki jotka töissä kulkee ,niin joutuu menemään joka päivä,mutta mä olen sairaseläkkeellä,enkä sellaiseen tahtiin pysty. Olen huonokuntoinen ja väsynyt. Jotain sentään olen väkertänyt.

 

Neuloin tälläiset palatossut. Monet ovat palatossuja neuloneet ja blogissaan esitelleet. Minäkin innostuin kokeilemaan ja erilaista näissä on se,että toteutin nää dominotekniikalla ihan vain kokeeksi. Dominoa on myös koukuttava tehdä:) Vihreä lanka on seiskaveikan jämiä ja kirjava jotain jämiä myös.

 

Terassilta napsasin pari talvikuvaa. tuli hämäriä,kun nyt aamusta on pilvistä. Mulla roikkuu terassilla aina kaikkee muka koristusta:)

 

Kovasti on kaivokin vielä lumen vallassa. Maaliskuu maata näyttää sanotaan. Katsotaan nyt,onko loppukuusta maata näkyvissä:)