Niin on huhtikuinen viikko pyörähtänyt käyntiin. Lämpötilakin on ulkona plussalla,joten pikkuhiljaa ne lumet siitä sulaa.

Mulla ei ole valmistunut kuin pari hassua pipoa.

 

Tein aikani tyttöjen pipoja ja nyt on poikien vuoro. Lankana tälläkertaa Esiton virkkauslanka ja 2,5 numeron pyöröpuikoilla neuloin. Taas on kuva ja takana toinen kuva.

 

se pyllyn puoli

 

Sitten vielä toinen pipo,jossa Puuhapete.

 

Edinan intohimot blogista sain haasteen. Kiitos Edina!

1.Avaa neljäs kansio,jossa säilytät valokuvia.

2.valitse neljäs kuvaja julkaise se blogissasi.

3. selitä kuva.

4.Haasta 4 bloggaajaa tekemään sama.

Mun täytyy olla rehellinen ja tunnustaa,että ensinnäkin kuvia on valtavan paljon ja niitä on monessakin kaapissa. Mistäpäin sen neljännen kansion sitten katsookin. Mä yritin,juu ei,oli tyttäreni häistä. En voi ilman hänen lupaa julkaista. Sitäpaitsi mä yritän pitää pienen yksityisyyden rajan jossain ja mun blogissa ei ole lapsistani kuvia,eikä lapsenlapsistakaan. Toisessa kaapsissa se neljäs oli niin synkkä hautajaiskuva,joten siitä nyt ei olisi iloa kenellekkään. Niin mä otin kansion mikä seuraavana vastaan tuli ja siellä oli tälläinen kuva ja siihen liittyy hauska tarinakin.

 

Tämä kuva on otettu Marmariksesta 1996. Olimme mieheni ja kahden lapsemme kanssa Turkissa matkalla ja tuolla Marmariksessa. Yhtäkkiä koko kaupunki täyttyi lammaslaumoista.Sitten meille selvisi,että siellä oli suuret juhlauhripäivät. Allahille lampaita teurastettiin valtaisat määrät ja sellaiset lahtarit kulkivat essun helmat veressä. Mulle eläinrakkaana ihmisenä se tietysti oli aivan järkytys. Niin järkytys,että myöhemmin kotona näin unta,että olin Turkissa ja pelastin muka lampaita lahtarien kynsistä. Se oli aamusta ja lapset oli hereillä ja heillä oli yövieraskin. Mä olin unissani jutellut . Lapset olivat luulleet minun olevan puhelimessa ja tulleet katsomaan kenelle mä niin vauvankielellä juttelen:) Mä oli just sanonut "voi,voi,tuleeko sieltä vielä yksi" . Heräsin siinä vaiheessa,kun lapset räjähtivät nauramaan aivan valtavasti:D Kyllä mä olen saanut tuostakin kuulla! Tämän tästä he mulle,voi,voi tuleeko sieltä vielä yksi tai sitten heittävät mulle kysymyksen,että tiedätkö mitä kaksosten synnyttäjä sanoi,kun toinen lapsi oli jo syntynyt......:D

Mä ihan sulaa laiskuuttani en jaksa nyt alkaa pohtia kenelle haasteen heittäisin. Sen voi napata kuka haluaa. Ota juuri sinä se mukaasi!