Viimelauantain pikkijoulussa Kauhavalla ostin Lilli ontelokudetta ja kotona aloin virkkailla koria. Tämmönen siitä tuli.

Tämä on tosi suuri. Kangas-Aitan sivuilla on ohjekin tähän ja sitä mukaellen aloitin,mutta halusin tehdä suuremman. Sopii paljon lankoja:)

 

Huovutetun enkelinkin taas tein,kun edellisen myin myyjäisissä. Vielä huomennakin menen seurakuntaan myymään ja taidan täänkin viedä sinne. Huomasin,että noita valoja pitää vähän vielä asetella tasaisemmin. Me tosi paljon myytiin,mutta kun myytävää oli niin paljon,että vielä jäikin,niin sovimme,että menemme vielä toisenkin kerran myymään. Vielä minulla olisi langat yhteen enkeliin. Tekisinkö itsellekkin vai päätyneekö lahjaksi,se jää nähtäväksi.

 

Eilen mä leivoin vähäsen. Ajattelin tehdä muka pakastimeen jo jotain joulua varten. No mulla oli kyllä niin epäonninen leivontapäivä kuin voi olla. Minä suurella innolla tein muka taatelikakun, kun löysin hyvän ohjeen sellaisesta blogista kuin: zakuska pöytä.Ohjeessa ei mitään vikaa ollutkaan,mutta kun minä onneton hätäilin sen kakun liian aikaisin uunista ja se lässähti aivan pilalle! Siis aivan pilalle,eikä sitä voi syödä! Sitten mä kaupasta mielestäni ostin valmista torttutaikinalevyä,että siitä vaan joulutortut teen.

 

Helposti valmiiksi kaulitusta taikinasta. Mä kaupassa luin pakkauksen määrän jotenkin väärin ja kuvittelin,että 30 torttua tulee. No hyvät sylvit,eihän niitä tullut kuin muutama ja nuo nyt ei meidän perheessä riitä mihinkään. Mä tarjoan tään eka kokeilun teille:)

Oikein Hyvää toista Adventtisunnuntaita Jokaiselle!