Mä olen samanlainen,kuin entinen räätäli,joka takkia ompeli. Takkia ei tullut,no voihan tehdä liivin,liiviäkään ei tullut,tuli tuluspussi:D Kyllä mä huivin sain aikaiseksi,frillahuivin tapaisen. Se vaan,että mikä kumma sai minut ostamaan Karnaluksista niin kirkkaan ja niin kimaltelevan langan! Mieheni taitaa olla oikeassa,kun väittää että mä käsitöitteni kanssa sillä reissulla "olin hullunkiilto silmissä":D No minä neuloin huivin ja se alkoi näyttää kovin sellaisen kevytkenkäisen tytön asusteelta! Niin minä purin sen ja päätin,että siitä tulikin joulukuuseen nauha:D

 

Tässä se kuusennauha on. Se ei kuvassa näyttäisi yhtään hassummalta huiviksi,mutta kuva vääristää värin täysin. Se väri on sellaista anilliinin punaisen tapaista kirkasta ja siinä on aikamoinen kimalle,jota myöskään en saanut kuvaan vangittua.

 

Tässäkään kuvassa vielä ei väri ole niin kirkas kuin todellisuudessa ja sit se kimalle. Vaikka tykkään kimalteista,niin joku raja mullakin tulee vastaan. Niin mä neuloin  kolmella silmukalla aina oikein ja siitä tuli itseasiassa ainakin kolme metriä pitkä kuusen nauha ja siihen tarkoitukseen ei hassumpi. Mutta onko kukaan ikinä ollut niin hullu,että neuloo kuusen nauhankin:D:D

 

Tässä toisessa työssä ei sitten kyllä kimalla ja hyvä niin. Miesten perussukat seiskaveikasta. Koko 45.

 

Illanpimeässä puutarhaa. Lunta ei ole kuin nimeksi tai kuuraa tuo valkoinen maassa taitaa olla.

 

Etupihan valoja.