Seurakunnassani järjestettii lauantai-iltana jo 9.kerran upea joulugaala. Joka vuosi olen siitä varmaan täällä kertonut. Siellä gaalajuhlassa on hieno konsertti ja sitten juhlaillallinen. Tälläkertaa siellä konsertoi Nina Åström pienen yhtyeensä kanssa ja kyllä täytyy sanoa,että harvoin kuulee niin hienoa esitystä. Muutenkin se sali ja koko paikka oli koristeltu uskomattoman kauniiksi. Sitten siihen musiikkiesitykseen kuului sellainen upea valoshow. Kaiken sen myötä joulun sanoma tuli upeasti esille.

 

Gaalajuhlaan kaikki mahtavat ruuat sponsoroi eri alojen yritykset. Näin sitten saadaan koko pääsylippujen tuotto käyttää yhteistyönä kaupunkimme sosiaalitoimen kautta paikkakuntamme vähävaraisiin lapsiperheisiin. Perheet saavat kivan summaisen ruokalahjakortin ja jokainen lapsi henkilökohtaisen joululahjan,joka ei ole suinkaan mikään vähäinen,vaan paketista löytyy vaatteita ja leluja.

Minua tietysti mietitytti etukäteen peri naiselliseen tapaan ,mitähän pukisin päälleni,koska tilaisuus on hyvin juhlava.

 

Niin minä vähän tuunasin mustaa paitaani. Hopealangasta virkkasin tuollaisia pyörylöitä. Ompelin kiinni paitaan ja helmet keskelle.

 

Sunnittelin tuon tähän kimaltelevahelmaiseen hameeseeni. Onkohan Intsu kuin riikinkukko:D No asua tasapainottamaan minulla oli vielä sellainen jakku,jossa on mustaa tummanpunaista,oisko kangas jotain chenilleä.

 

Tänäänkin olen menossa illemmalla juhliin. Sinne varmaan laitan housuasun. Vien lahjaksi tuon suuren kynttelikön,johon itse kovasti ihastuin. Uskallan jo sen täällä näyttää,sillä uskon,että juhlatalossa on nyt niin tohinaa,että ei he tänään ehdi koneella istua. Kynnttelikkö on tosi iso ja ei se tietenkään pääse lähellekkään oikeuksiaan tuossa sellofaanissa,mutta enhän mä nyt sitä voinut avata,kun on kaupassa hyvin laitettu.

 

Oikein Hyvää Itsenäisyyspäivää Juuri Sinulle!