Joo,näin on ,juhlat meillä vaan jatkuu. Taas on vietetty synttäreitä ja tälläkuulla on vielä tulossa kolmet!


Mm. tälläisen synttärikakun tein. Nyt on ollut mieheni juhlat,joita me ei oikein aiottu pitää,mutta ei niitä näköjään täysin päässyt missaamaan.



Maanantai-iltana oltiin paikallisessa ravintolassa oman perhekunnan voimin syömässä. Kuva on lastenannoksesta. Eikö sekin ollut kivasti laitettu. Siinä oli tuollainen lelukin,panda-karhu riippumatossa:) Aikuiset söimme aivan mahtavat annokset lankkupihviä. Me vaan niin ahneesti käytiin ruuan kimppuun,etten muistanut edes sitä kuvata. Sellaisella lankulla oli iso pihvi ja siinä oli niin maukas kuorrutuskin etten toista tiedä,ihana täytetty tomaatti ,pekoniin käärittyä parsakaalta ja lohko-uuniperunoita. Kaikkien mielestä oli niin hyvää. Alkuun tietysti ensin kuului salaattipöytä.


Sitten maha oli jo niin ähky-puhku,että osan syötyäni muistin vähän jälkkäriä kuvata. Se oli vadelma-valkosuklaa-juustokakku kahvin kera.


Pienemmille lapsille jätskiannokset.


Mieheni on saanut paljon onnitteluja ja lahjoja. Eilen tiistaina oli se varsinainen synttäripäivä ja oli vieraita. Hän on saanut ihan valtavia lahjoja. Mm. lahjakortin silmälasiliikkeeseen,jolla saa uudet silmälasit! Sitten sisaruksiltaan matkalahjakortin,jolla saa matkatoimistosta valita  haluamansa matkan ja monenlaista muuta. Kiitos,kiitos teille ystävät. Korttejakin on tullut aika paljon. Kuvassa tälläinen autokortti. Anglia,se oli hänen eka auto ja hänellä oli se kun me seurusteltiin:) Anglia VKT-82. Tuon jälkeen mä en enää ole meidän auton rekkareita muistanutkaan:)
Ystävältään saadussa lahjamukissa oli ihana teksti:"Autat aina,kun apua tarvitsen ja sinun kanssasi minulla on hauskaa.Olet kunnon kaveri ja sinuun voin aina luottaa. Kiitos siitä."



Lisää kortteja. Mä olen kauhistellut tuota lukemaa korteissa. Mihin ihmeeseen se mun 18 vee,poikakaveri katosi,kun nykyään mulla on sellainen 11 lapsen isoisä!!
 Minä kirjoitin korttiin,jonka hänelle annoin ,Anne-Mari Kaskisen runon:"

Enkeleitä matkallesi,minne kuljetkin.
Olkoon aina suojanasi siipi enkelin.
Taivaan Isän hyvyys kannatelkoon sinua.
Hän johtakoon askeleesi rakkaudella.

Enkeleitä matkallesi päiviin tuleviin.
Varjelusta poluillesi,töihin arkisiin.
Pimeimmänkin yösi saakoon Jeesus valaista.
Kanssasi Hän olkoon tämän päivän matkalla."



Meidän kodissa on nyt niin ihania kukkasiakin. Pari kukkakuvaa otin tännekin.



Tänäänkin illalla vielä tulee vieraita. Olen laittanut työmiehille ruuan ja tänäaamuna tunnin verran yksi pojanpoikani on ollut hoidossanikin. Intsu on kaikesta ruljanssista onnellinenkin,mutta niin väsynyt,joten nyt päiväunet kutsuu:)