Kiitos teille kaikille ihanat blogiystäväni monista kannustavista kommenteista ja tsemppauksesta tään uuden vuodatuksen kanssa. Valitettavasti vielä ainakaan ei kommentit teille itsellenne näy,vaan minun pitää kirjautua ensin sisään päästäkseni niitä lukemaan.Mä olen ylläpitäjälle lähettänyt kiukkuisen sähköpostin kuinka pettynyt tähän uuteen vuodatukseen olen. Nää takut ovat kuulema alun"hikkailuja" ja lupasvat,että kestää vielä yli viikon enenkuin toimii,niinkuin pitää. Katsotaan nyt.


Saralle ja Veijolle 024.JPG

Mä miehelleni neuloin synttärilahjaksi tämän palmikkopuseron. Ei näitä kuviakaan näköjään saa selkeämmin näkyviin,eikä yhtään isompana,vaikka yritin. Mallin olen itse ideoinut ja lankana on Tuomas Sukkalanka. Kiva lanka neuloa ja nelosen puikkoja käytin.


veijo takaa.jpg

Tälläinen takaa. Hihoissa ja takaosan mallineuleen tein näin.: 4 krs 1o,1n. Sitten seuraavat neljä krs 1n, 1o.

Mukavaa loppuviikkoa jokaiselle.