Lämpimät kiitokset taas kaikille kivoista kommenteista,joita kaiken aikaa olen saanut. Kiitos myös kaikille,jotka jaksatte käydä blogiani lukemassa.

Minä olen vaihteeksi puikkojen ja virkkuukoukun sijaan ottanut työkalukseni neulan ja lankaa ja tälläistä jälkeä tuli.

 

pyyhkepeitto-normal.jpg

Kirjailin keittiöön uuden pyyhelinapeitteen. Siinä se on vielä lattialla. Kuvien laatu taas mitä sattuu,kun myöhällä lampun valossa kuvaili. Innostuin,niin kun sain valmiiksi,että ei kuvaukset voineet aamua ja valoisampaa aikaa odottaa:D

 

peitonyl%C3%A4reuna-normal.jpg

Lähikuvaa yläreunasta.

 

kahvikattaus-normal.jpg

Ja kattauksesta. Mä niin,niin tykkäsin tätä tehdä. Suuri nautinto valita värejä ja kirjailla ja katsella miltä näyttää.

 

sein%C3%A4ss%C3%A4%C3%A4n-normal.jpg

Siinä se on paikalleen laitettuna. Tää malli on mulla varmaan jo vuosikausia ollut,että en edes millään muista mistä sen ostin. Kerran se sitten jemmoistani osui käteeni ja innostutti minut heti:)