Kiitos teille ystävät kommentoinnista,täällä käymisestä,kiitos miehen saamista onentoivotuksista ja tsemppauksista koirulille!

 

t%C3%B6tsk%C3%A4-normal.jpg

Koiruus alkaa olla oma iloinen itsensä. Kauluri on hankala ja vielä pitää 1,5vk sitä pitää ja sitten saadaan ompelukset korvasta pois. Toivottavasti ei tuollaista enää tule.

Kyllä mä käsitöitä olen tehnyt

kaiken aikaa,mutta niin monen sorttista on menossa yhtaikaa,että ei valmiina mikään.

Niin mä päätin kuvata tekemiäni tyynyjä. Vaikka ne ovatkin täällä jo joskus vilahdelleet,mutta kaikki samaan postaukseen mitä mulla kotona on. Luulin ettei mulla ole kuin pari hassua,mutta löytyi niitä vähän enempi.

 

tetratoka-normal.jpg

Tetratyynyjä. Valkoisen puuvillakankaan olen mikrovärjännyt ja ommellut tetratyynyiksi.Pellavalangoista tupsut joka nurkkaan.

 

ryp%C3%A4le%20vipa-normal.jpg

Tämä on puuvillalangasta virkattu ikivanhasta mallista. Oisko tää vähän retro:)

 

h%C3%B6rh%C3%B6tyyny-normal.jpg

varmaan viimeisin tekemäni tyyny. Neulottu frillahuivilangasta.

 

pitsistyyny-normal.jpg

Valkoisella virkattu pitsikuvio ja vihreäkukkainen on joskus ompelukoneella surautettu.

 

keitti%C3%B6tyyny%20toka-normal.jpg

Nämähän oli jämälangoista sillä tekniikalla,että lankoja ei päätelty virkaten,eikö muutenkaan ,vaan solmittiin yhteen ja virkatessa katsottiin vain,että solmut jää sisäpuolelle. Langat oli kanavatyölangoista jäämiä jämiä.

 

timantpisto-normal.jpg

Lopuksi pari timanttipistotyynyä.

 

kortsienkut-normal.jpg

Joulukortteja saimme paljonkin,kiitos Ystävät. Tässä on vain nämä,jotka pääsi enkkukorttikokoelmaan.

Näin päästiin taas aloittamaan uutta viikkoa.