Aivan ensiksi haluan kiittää jokaista osallistujaa,kiitos! Olette ihania. Mä olen aivan otettu runsaasta osallistujamäärästä ja kyynel tuli silmäkulmaan niin kauniista sanoista,kannustuksesta,yställisyydestä,voi kiitos! Jos olen alakuloinen,niin mun täytyy käydä lukemassa näitä kommentteja,niin varmasti saan virtaa ja uuta intoa. Jokainen teistä olisi palkinnon ansainnut ja olen pahoillani,kun vain yksi sen voi saada. Olen arvonnan suorittanut. Minuakin jännitti aivan valtavasti kenen lappu osuu käteeni:)

 

Marle-normal.jpg

Summan mutikassa nostin lapun ja siinä lukee voittajan nimi: Marle! Laitahan Marle yhteistietosi,niin palkintoa pukkaa tulemaan. Yhteistiedot voi lähettää sähköpostiosoitteeseeni, [email protected]. Katso kirjaimet tarkasti,että mailisi tulee perille,kun tuo osoite on vähän vaikea.

 

pajunkissat-normal.jpg

Eilen kävin hakemassa pajunkissoja maljakkoon ja olen askarrellut oksille paperista muutaman pääsiäismunan. Ohje löytyy,kuinka ollakkaan uusimmasta Talo ja Koti lehdestä. Ohje on Kaunis pieni elämä blogin Annen.

 

tipuset-normal.jpg

Sitten vielä pari askarreltua munakoria. Toiseen on hypännyt pupukin ja jokunen tipukin on jo kuoriutunut.

Rauhaisaa alkanutta viikkoa pääsiäisen sanomaa kohti.T:Intsu