Aivan ensiksikin kiitos jokaiselle kommentoinnista ja muillekkin täällä käymisestä!

Niin vain toukokuu on pyörähtänyt käyntiin koleassa säässä. Eilen täällä oli lumipeitekin ja vieläkin ihan vähäsen on lunta. Koiruunen iloitsi täysillä ja onnensa kukkuloilla möyrästi lumessa.

Minä olen virkkaillut. Meinasin muka virkata tyynyn päällisen ja mallia otin Lean virkkauslehdestä. Ajattelin sellaisen pitkulaisen tyynyn tehdä sängyn päälle.No mulla ei ollut niin ohutta lankaa,vaan virkkailin Esiton virkkauslangalla ja koukku oli 1,5. Siitä tuli niin suuren suuri tyynyksi. En tykkää niin isoista tyynyistä ja koko ajan virkatessa ajatelin sitä kokoa ja lopuksi ajattelin,etä siitä tuleekin hyvä verho yläkerran rapun ikkunaan:)

 

M%C3%B6kill%C3%A4%20020-normal.jpg

Tässä se on valmiina. Lankaakin meni hiukan vajaa 200g.

 

M%C3%B6kill%C3%A4%20024-normal.jpg

Laitoin ikkunaan ja oli tosi vaikea siihenpäin saada kuvaa. En ymmärrä miten ympäristö kuvautui mustana,vaikka seinät ovat valkoiset. Oikeasti se on kivan näköinen tuossa ikkunassa. Kuin siihen tehty:):)

 

M%C3%B6kill%C3%A4%20003-normal.jpg

Vappu ja pidennetty viikonloppu tuli vietettyä mökillä. Mieheni ja poikani olivat jo vapunaaton siellä ja kaatoivat meidän tontilta puita satamäärin. Siinä on ollut aikoinaan tiheääkin tiheämpi metsä ja jo silloin aluksi kaadettiin tosi paljon puita ja puusavottaa oli monena kesänä. 

 

M%C3%B6kill%C3%A4%20002-normal.jpg

Nyt niitä puita vasta paljon kaadettiinkin. En käsitä mitenkä miehet olivat saaneet päivässä noin paljon aikaiseksi! Tälläisiä näkymiä on ylt ympäri tonttia.

 

M%C3%B6kill%C3%A4%20012-normal.jpg

Järveltäpäin näkyy mökkikin nyt oikein kunnolla.

 

M%C3%B6kill%C3%A4%20005-normal.jpg

Kaivinkonekin oli tuotu mökille. Mieheni sillä kauhalla keräsi puita maastosta.

 

M%C3%B6kill%C3%A4%20008-normal.jpg

Ja ruoppasi rantaa. Minä silmä kovana katselin ja pelkäsin,että voi jos kaivinkone kaatuu järveen.

 

M%C3%B6kill%C3%A4%20014-normal.jpg

Siinä on varaston edessä vasta pieni osa metsästä tuotuja puita. Mä olen katsellut,että ,voi 10v puusavotta edessä:D

 

M%C3%B6kill%C3%A4%20015-normal.jpg

Kylmäkin meinasi olla ja mä välillä pitkiä aikoja istuin takkatulen loimotuksessa.

 

M%C3%B6kill%C3%A4%20017-normal.jpg

Niin ja tietysti virkkailin:)

Toivotaan nyt lämpimämpää viikkoa. T:Intsu