Minä varmaan kuljetan teitä tarkasti mukanani käsityötaiteen opinnoissani koko kolme vuotta. Toivottavsti ehdin tehdä tänne paljon muutakin ,kuin vain koulutyöt. Aivan ensimmäikseksi ja ikäänkuin ylimääräiseksi tehtäväksi annettiin aihioita.

 

K%C3%A4rmes%20006-normal.jpg

Minun omani on tämmönen. Siellä opettajalla oli antaa paljon erilaisia puisia juttuja meille. Kaikki joitain esineitä,joilla olisi kuulunut olla harjaksia,mutta ei vielä ollut. Esim. porsta ilman harjaa tai luuta ym. Niistä eri aihioista sai valita minkä halusi. Minä valitsin tämän. Luulenpa,että tästä on ollut tulossa vessanpönttöharja:) Meille annettiin saatesanat,että tehkää näistä aihioista kotona joku olio. Voi kyllä mä pyörittelin tätä kädessäni monella lailla ja aluksi tuntui,että mitään ideaa ei tule.

 

K%C3%A4rmes%20011-normal.jpg

Niin minä sitten tein käärmeen. Tämä on tälläinen kiltti satukäärme,eikä se pure,vaikka kieltä näyttääkin:) Mulle sitten alkoi tulla mieleen kaikenlaista mitä tekisin. Esim. olisin voinut tehdä jonkun keppinuken,vaikka peikon. Olisi voinut reikiin laittaa kiharasta langasta "hiukset". Tehdä naaman ja varteen jonkun vaatteen. Päädyin sitten vaan noin yksinkertaiseen ratkaisuun. Koskapa tämä on tälläinen hassutus ja aivan turhanpäiväinen,niin en viitsinyt käyttää yhtään enempää aikaa tuohon.

 

K%C3%A4rmes%20001-normal.jpg

Pyhänaikana tuli pesistä seurauttua. Lauantaina täällä paikan päällä omien naisten jännittävää ottelua Jyväskylää vastaan. Sen pelin voitimme,mutta eilen pelasivat Jyväskylässä ja netin kautta katsoimme ja siellä tuli häviö. Pelaavat kullasta. Kolme voittoa kultaan tarvitaan. Nyt molemmilla osapuolilla on yksi voitto.

Kiitos käynnistä ja nautitaan kauniista aurinkoisesta syksystä. 

Intsu