Viikonloppuna oli ne odotetut Seinäjoen Käsityömessut. Olin ajatellut meneväni perjantaina,mutta en ehtinytkään ja alkoi näyttää siltä etten pääse ollenkaan. Sitten lauantaina aamusta pääsin ja mulla oli monia asioita hoidettavana samalla reissulla. Jonkun kuvan nappasin,ihan vaan sellaisia kuvia,mistä ei tarvinnut kysellä lupaa.

 

kukkataulu-normal.jpg

Eteisaulassa oli näin hieno kukkataulu. Koululaisten tekemiä kukkasia.

 

Rintala%201-normal.jpg

Siinä eteisen käytävällä oli Jukka Rintalan pukunäyttely. Hänellä oli myyntipöytäkin messuilla,mutta en siihen syventynyt.

 

Rintala%203-normal.jpg

Tässäkin hyvin erikoinen puku.

 

Rintala%2014-normal.jpg

On ruusuja!

Rintala%202-normal.jpg

Ihan kaikista puvuista en ottanut kuvia,mutta tästä tykkäsin,kun tää oli neulottu.

 

valokukat-normal.jpg

Taitokeskuksen virkatut ja huovutetut valokukat.

 

pallopuu-normal.jpg

Samoin nää pallot oli taitokeskuksen.

 

Molla-normal.jpg

Siellä oli Molla Millis. Tunnen Mollan,kun olin kerran Kauhavalla Mollan kanssa yhdessä työnäytöksessä.

 

Kataja-normal.jpg

Janne kataja opettelemassa origamia.

 

satuauto-normal.jpg

Joku satuauto.

 

ostot-normal.jpg

Ostoksiltakaan ei voinut välttyä. Kanavatyötaulu,jolle mulla on muu suunnitelma,taulua siitä ei tule,vaan jotain ihan muuta.

Kolme pyöreää ristipistoiltavaa jolukoristetta. Kirjailtava joululiina. Muutama kerä lankaa mieheni ja poikani kynsikkäitä varten. Tilkkuja,vähän nappeja ja koruaihio. Kaikenkaikkiaan sen mitä minä katsoin,niin minusta messut oli runsaammat mitä muina vuosina,enempi myyjiä ja monipuolisemmat.

Kiitos käynnistä. T.Intsu