Olen hiukan opetellut kankaan painantaa seulalla. Ensin pitää tietysti valita kuva minkä haluaa painaa. Ja piirtää se juuri tähän tarkoitukseen sopivalle paperille ja leikata kaavio.

 

Seulalla.jpg

Tässä minun seula ja kuva on jo allla ja tietysti kangaskin.

 

V%C3%A4ri.jpg

Seuraavaksi laitoin tekemääni väriseosta ja tuollaisella lastalla levitin värin.

 

L%C3%A4hienkeli.jpg

Tässä on elämäni ensimmäinen seulalla painettu kuva kankaaseen. Onhan se vähän tuollainen ensikertalaisen työ,mutta yhtä kaikki,mä olen ihan tyytyväinen.

 

Intsutyyny.jpg

Mä tein miehelleni ja minulle tämmöset tyynyliinat. Laitoin vielä tekstin ,Psalmi 73:28, Mutta minun onneni on olla Jumalaa lähellä.

 

havupukit.jpg

Siellä meidän opiston pihamaalla on aika mahtavia havupukkeja,joita illanhämyssä kuvasin.

 

Sitten taidan kertoa tähän vielä loppukevennyksen,kuin kymppiuutisissa:) Meillä oli oikein kiva isänpäivän aattoaamu nimittäin. Meidän 5v yövieras tuli äitinsä kanssa yläkerrasta alakertaan. Kuinka ollakaan eteisen lattialla juoksenteli hiiri. Tää 5v kaupunkilaistyttö näki elämänsä ekaa kertaa hiiren. Hiiri meni naulakon alle pakosalle. Mieheni oli hakenut harjaluudan ja mottasi sen hiiren kuoliaaksi. Pikkutytölle hän ei voinut millään sanoa,että tapoin sen,vaan oli keksinyt sanoa,että kutitin sitä,niin se kuoli nauruun:D Nyt jokaiselle pikkulikka kertoo hiiren kuolleen nauruun:D Juu,näin hauskaa meillä on,jos yksi hiiri jostain raosta on tullut tupaan,niin sekin kuolee nauruun:D:D

 

Hauskaa viikonloppua teille kaikille ja kiitos käynnistä! T.Intsu