No ensinnä näytän taas sukkia. On tainnut jumittua kuin levy päälle,kun taas miesten sukat.

 

jonisukat.jpg

Nämäkin aika tavis sukat ja seiskaveikasta ja kokoa 44.

 

nostosilmukat.jpg

varren neuloin etuosasta nostosilmukoin ja takaa resoria.

Sittten minäpä sain ihanan haasteen.

 

ilahduta.jpg

Siinä lukee :Ilahduta bloggaajakaveria,mutta mä tietysti yrittäessäni sitä laittaa tänne,mokailin jotain ja tuli mustat reunukset. Voi,voi mikä kämmäri mä olen koneen kanssa. Muilla tuo on niinkuin kuuluukin,valkoisella pohjalla:)

Sain tämän haasteen ensin Ystävältäni Minnalta,Tarinoita ryytimaan reunalta;Palava lanka ja poriseva pata.

Sitten vielä Zakuska blogista,Vanhalta Rouvalta

Kiitos likat tästä haasteesta. Vanhalla Rouvalla oli vielä minulle niin kauniit saatesanatkin,että olen niin otettu,että sitä lukiessa aivan kyynel karkasi silmänurkasta.

Haasteen säännöt ovat tälläiset:

Kirjoita blogiteksti,jossa kerrot haasteen säännöt ja haasta mukaan valitsemasi bloggaajat. (määrän sää päättää itse)

Kun haastamasi bloggaaja lähtee mukaan ja julkaisee haastepostauksen blogissaan,niin laita ilahdutusasia vireille.

Voit ilahduttaahäntä esim. lähettämällä hänelle kortin,kirjeen,pienen herkun tai jotain omatekemää.

Ilahduttaa voit myös kommentein tai sähköpostin välityksellä.

Voi tottakai ilahduttaa myös haasteessa jo mukana olevaa blogikaveria,mutta silloin haastetun ei enää tarvitse itse haastaa uusia kirjoittajia.

 

saatu%20Terhi.jpg

Aivan ekana haastan Tulihan tehtyä blogin Terhin. Terhi on varmaan niitä ekoja blogimaailmasta,johon olen saanut tutustua oikein livenäkin ja nykyisin olemme koko perheinä ystäviä. Terhiltä olen saanut tuon yllä olevan enkelinkin. Terhi on tosi ihana ja tosi ystävä. Ihailen hänen kaunista blogiaan ja hänen suurta taidollisuutta käsitöissä. On taitava ja aikansaapa. Hänen kotinsakin on kauniistakin kauniimpi,siellä on katselemista ja siellä todella viihtyy.

 

Terhimatto.jpg

Tämän pikkumatonkin olen Terhiltä saanut. Nämä ja paljon,paljon muuta tässä vuosien varrella. Kiitos Ystävyydestä Terhi.

Koska sain kaksi haatetta,niin minäkin haastan kaksi. Toisen haasteen saa Pagisen mitä Pagisen blokin Kososka. On niin kivasti murteella kirjoitettu ihana blogi ja vaikka livenä ei olla tavattu,niin hän tuntuu olevan aivan ihana ihminen.

Olisi monia muitakin,joita olisi voinut haastaa,mutta nämä tälläkertaa.

Hyvää alkanutta ekaa maaliskuun viikkoa jokaiselle. 

Kiitos käynnistä ja kommenteista! T. Intsu