Koko ajan on niin  kaikkea puuhaa,että vieläkään ei ole mikään kässy valmis. Keskeneräistä joutuu näytellä.lllliina.jpg

Tätä liinaa joka päivä nyherrän. Välillä pitkästi purkaan ja taas yrittämään. Tää on tilaustyö ja tään viikon aikana pitää saada valmiikisi ja puolet vielä puuttuu! Luulisi,että on simppeli malli,vaan ei ole. Ylivoimaisesti hankalin virkkaus mitä olen tehnyt! Samallakin kerroksella joutuu laskea joka lehdykän pylväät,kun niitä on eri määrät.

 

intsu.jpg

Viikonlopun on ollut tuossa Wanhan Paukun Patruunagalleriassa kuvataidekoululaisten,sekä meidän käsityötaidekoululaisten yhteisnäyttely. Minäkin sen pika pikaa kiersin ja kuvailin joistain kohdin. Heti tuli vastaan tää patsas. Selvästi siinä on Intsu:) Missähän vaiheessa minä olen ollut mallina:)

 

m%C3%B6kki.jpg

Keramiikkatöitä. Marle sanoi,että hauska nähdä sitten aikanaan mitä olen dreijalla saanut aikaiseksi!! Joo,hauskaa siitä tulee tosiaan olemaan ja naurua piisaa:D Mulla tosiaankaan ei ole noin kaunista. Paitsi näen,että nuo ei ole dreijatöitä. Mä muka tein dreijalla sellaista kulhoa. Lopuksi siitä tuli matala ja sellainen kuin tuhkakuppi. Se vaan,että ei meillä kukaan polta:D

 

laukkut.jpg

Tuolla seinällä muutamia laukkuja,joista yksi on allekirjoittaneen.

 

siivet.jpg

Tässä meidän ryhmäläisen kaunis huovutustyö. Helmet siinä ovat hänen häähelminauhasta,jonka lapsi oli rikkonut. Toisilla töillä on ihania tarinoita. Tai voi olla,että jokaisella on tarinansa.

 

leijoon.jpg

Keramiikkatyö.

 

silm%C3%A4lasit.jpg

Huovutetut silmälasitkin löytyi.

 

susi.jpg

Hui,hui,susi hukkanen:)

 

lintu.jpg

Joku uusi lintulajike.

 

murkku.jpg

Samoin muurahaislaji. Nämä ja paljon paljon muuta oli. Upeita maalattuja tauluja,ym.kymmenittäin erilaisia juttuja ihmiset olivat tehneet.

 

pehmis.jpg

Mikäkö tämä sitten on? No,se on kevään ensimmäinen pehmis:)

Hyvää alkanutta viikkoa! kiitos käynnistä ja kommenteista! T.Intsu