Ei vieläkään ole liinani valmis,ehkä alkuviikosta saan näyttää sen koko komeudessaan. Mulla on kaiken aikaa niin kiire. Eilen aamupäivällä olin silmälääkärisä ja olen pikkuisen allapäin sieltä saatujen diagnoosien vuoksi. Ensinnäkin mulla alkoi tulla semmonen harmaa kiehkura toisen silmän eteen ja kun se ei mennyt pois,niin tilasin ajan lekurille. Tutkimuksen tulos oli se,että minulta on silmästä lasiainen irronnut. Vielä ainakaan ei tehdä mitään,kun se ei ollut repinyt sellaista aukkoa,joka jouduttais laserilla korjaamaan. Voi mennä näin vaan ettei tulekaan mitään,mutta pitää seurata,jos se tulee oikein kipeeksi,tulee enempi salamointia tai jos tulee sellaista kuin nokisadetta,niin sitten välittömästi ensiapuun ja leikkaukseen. Tämäkin,että tuon harmaan kiehkuran kanssa joutuu vaan elämään. Silmälääkäri sanoi,että sille ei saa mitään. Se voi olla maailman tappiin asti. Niinkuin tämä ei ois riittänyt,niin huomattiin,että mulla on vähän silmäpaineet kohonneet. Siihenkään ei vielä tullut lääkitystä,mutta kuulema jossain vaiheessa tulee pysyvä lääkitys. Sitä painettakin seurataan säännöllisin kontrollein. Kiitos,kun sain purkaa nämä asiani teille,keventää mieltä! Kauhistuttaa ajatuskin,jos ei näkisi tehdä käsitöitä!

 

orvokkeja.jpg

Minä olen laittanut orvokkeja kasvamaan jo porraspäähän,vaikka nytkin lunta satelee. Orvokki kun kestää vaikka pakkastakin. Kyllä näköjään on kevään ja kesän tulo lujassa.

 

orvokit.jpg

Nää orvokit odottelee vielä istuttamista.

 

kilppari.jpg

Mä olen saanut pikkuisia pihajuttuja,jotka nyt kaikki oleilee etualan muurinkivellä ihmettelllen maailman menoa.

 

lintuset.jpg

Lintusia. Ovatkohan muuttolintuja,jotka hämmästelevät mikä tuo taivaalta tippuva valkoinen aine on!?

 

vihersieppo.jpg

harmaasieppo.jpg

Rattoisaa viikonloppua ihan jokaiselle. Kiitos käynnistä ja kommenteista. T.Intsu