Yhä on virkkauskoukku viihtynyt kädessäni. Tälläkertaa tuli pieni verhonpätkä.

 

leikkim%C3%B6kkiin.jpg

Yhden pimun leikkimökkiin. Tosin näitä pitää/saa virkata vielä kaksi lisää. Kohta toinenkin on valmis. Kahteen varsinaiseen ikkunaan ja ovi-ikkunaankin. Leikkimökki on sisältä valkoinen Väriksi valikoitui peessi lanka,eikä aina se vaaleanpunainen. Ei ole niin ainoastaan tyttöinen,kun pieni veljensäkin leikkii mökissä.

 

Emmin%20kirja.jpg

Tuon samaisen tytön kanssa väriteltiin yhdessä yhtenä iltana. Hän halusi,että minä väritän toisen sivun ja hän toisen. Se on salaisuus kumman sivu on minun tekemä:) Sitten hän määräsi,että pitää käyttää tarroja ja koetin sitten niitä laittaa. Hän taisi laittaa vähän enemmänkin. Äitinsä sanoo,että tyttö on tullut mummiinsa,kun kaikkea aina pitää olla niin runsaasti:)

 

aikuisille.jpg

Taidan olla lopunkin höpsähtänyt,kun olen ostanut itselleni tälläisen aikuisten värityskirjan!! Täytyy vielä ostaa uusia puuvärikyniä. Kirjassa on hienoja sivuja. Mm.tämmösiä

 

sivu%201.jpg

sivu%202.jpg

sivu%203.jpg

En mä tiedä koska löydän aikaa tähän. Minulla on aina niin paljon tekemistä,joten voi tehdä tiukkaa,mutta tää saa olla pitkäaikainen projekti. Voin sivun reunohin kirjoitella joitain ajatuksianikin.Sittenkun se on valmis,niin annan sen jollekkin lahjaksi.

 

Ken%20Tada.jpg

Mä ole taas lukenut todella hyvän kirjan Ken & Joni Eareckson Tada: Toisenlainen rakkaustarina. Voi että on hieno kirja ja jännittäväkin. Mä ahmin kirjaa niin,että keitellessäni,kun kattilaa hämmensin oli kirja toisessa kädessä ja luin. Sain tämänkin kirjan lahjaksi.

Takakannessa on kirjasta tämmönen esittely: "Traagiset tilanteet venyttävät usein ihmissuhteita lähes murtumispisteeseen asti. Jumalan armo on kuitenkin yltäkylläinen. Neliraajahalvaus,krooninen kipu,syöpä ja depressio tekivät Ken ja Joni Earickson Tadan rakkaudesta vain syvemmän heidän kolmikymmenvuotisen avioliittonsa aikana. Lue sitoutumisesta,joka on nähnyt pahimman ja vaatinut parasta. Kurkista Jonin ja Kenin haasteisiin omakohtaisesti. Huomaat Jumalan mittaamattoman armon matkan varrella,ja heidän tarinansa innoittaa ja rikastuttaa omia ihmissuhteitasi."

 

koiranputket.jpg

Lopuksi sitten tämä. Mikäkö tää on ,no se on jätesäkillinen koiranputkia,joita on puutarhassamme kasvanut ja joita olen vaalinut. Nyt ne on kitkettynä ja tuossa säkissä. Pyhänaikana mulla on koulua ja siihen kuuluu nyt lankojen värjääminen kasveilla. Kaikilla on eri kasveja sovittuna mitä kerätä. Katsotaan nyt miten käy. Mulla on iso saavi,patakintaita,lämpömittari,siivouskäsineet,langat tietysti,jotka tänäiltana meinaan kerältä keriä vyyhdeiksi,on kaikenlaista muutakin. Mua jännittää hirveesti. Ei se miten värjäys onnistuu,vaan miten jaksan olla kaksi niin pitkää päivää. Vasen jalkani on niin huono,että jo senkin kanssa on koettelemus olla ja monta muuta vaivaa. Joku sanois,että kaksi päivää nyt on vaikka kuinka. Mikäs terveenä olis,vois olla hauskaa. Monet tuttavat luulee,että työkyvyttömyyseläkkeellä ollessa voi tehdä kaikki tekemättömätkin. No ei voi,eikä kertakaikkiaan pysty. Ei se eläke turhaan ole. Ainahan mulla paljon on kaikkea tekemistä,mutta silti on ihan pakko ottaa päikkäreitä ja paljon,paljon lääkkeitä. Minä varaan värjäysreissullekkin runsaasti kipulääkkeitä. Kyllä olen sitten iloinen jos tästäkin jotenkin selviän. Kerron sitten kaikesta:)

Kiitos käynnistä ja kiitos paljon kommenteista!T.Intsu