Otinpa uudesta koukkuvalikoimista 2,5 numeron koukun ja innolla aloin virkata.Pussukka.jpg

Tämmönen iloisen kirjava pussukka syntyi. En mä vielä tiedä mitä käyttöä tälle keksin,mutta oli niin kiva virkata:)

 

pussu.jpg

Lankana taas yksi turkkilainen Alizen puuvilalanka. Minä niin tykkään turkkilaisista langoista ja on ihanaa kun niitä saa nyt myös Kauhavalta Lankavasta.

 

gluteeniton.jpg

Viime sunnuntai-iltana seurakunnassani oli Lähetystön Jumalanpalvelus ja samalla oli ehtoollinenkin. Tilaisuuden jälkeen oli meidän Lähetyksen Käsityö ja Askartelupiirin järjestämä kahvitus. Tarjottavan leivoimme itse. Minun osuus oli tuo gluteeniton mustikka-vaniljapiirakka. Leivoin muuten tavallisen piiraspohjan,mutta jauhot olivat gluteenittomia. Päälle tapani mukaan levitin vaniljakiisselin ja ripottelin viimeisiä mustikoita pakastimesta ja vielä ripaus sokeria. Minä sain olla ihmisille kahvia kaatelemassa ja oli kiva siinä kohdata ystäviä/ tuttuja ja joidenkin kanssa jonkun sanan jutella. Tosin oli kuuma ja väkeä oli paljon ja lopussa mulla oli jo hienoisia hengitysvaikeuksia,mutta en puhunut kenellekkään siitä mitään. Mies kauhisteli mun kalpeutta,kun tulin kotiin. No,mä melko pian laittauduin jo nukkumaan ja kytkin itseni koneeseen,niin oli taas helppo hengitellä ja huomisin aamulla olin kuin eri ihminen. Aina se lepo saa ihmeitä aikaan.

Kiitos käynnistä ja iso kiitos kommenteista! T.Intsu