Minua niin ilahduttavat kommentit,kiitos! Kiitos Tuula Sinulle kauniista sanoistasi. Sanoit,että olet koukuttunut blogiini:) Minua suuresti hämmästyttää,kun itsestä aina tuntuu,että jaksaako tätä lukea paljon kukaan. Vuodesta toiseen samoja juttuja ja samankaltaisia käsitöitäkin! Usein mietin millähän tavalla tätä uudistaisin,mutta ei mun pää mitään keksi.

Sanoiko joku,että nyt ei tee vähään aikaan ruukkuja? Niinhän sitä oisin luullut,mutta tuli tarvetta parille ruukulle ja niin semmoset mosaiikkiruukut olen tehnyt.

 

ruugut.jpg

Tässäpä nää,aika kova työ ja tuo saumaaminen hankalaa,mutta olkoot nyt näin.

 

kullat.jpg

En ole muistanut mainita,että viikko sitten lauantaina olin mieheni kanssa Jyväskylässä katsomassa pesiksen kultaottelua,kun meidän naiset taiseli Kirittäriä vastaan kirkkaimmasta mitalista. Mä en tänä kesänä ole ollut katsomassa ainuttakaan kotiottelua. Ainoastaan mieheni kaveriksi lähdin Jalasjärvelle ja nyt sitten Jyväskylään. Siinä mitalit odottivat kentän laidalla ja kuvasin paremmin vaan kultaisia ja nehän jännittävän pelin jälkeen meidän paikkakunnan naisten kaulaan ripustettiinkin!

 

Kultajoukkue.jpg

Siinä meidän voitokas joukkue. Voitettiin kulta jo viidennen peräkkäisen kerran:)

Rentouttavaa pyhänaikaa!

Kiitos käynnistä ja kommenteista! T.Intsu