joulut%C3%A4hti.jpg

Pikkuhiljaa joulunlaitto etenee. Joka päivä kun tekee vähäsen,niin juhla valmistuu kuin itsekseen.

 

liebster2.jpg

Jo jokin aika sitten sain vilukissi-blogin Maritalta tään tunnustuksen ja kysymykset joihin pitäis vastata.Kiitos sulle Marita. Mä en kyllä aio jakaa tätä eteenpäin,kun on niin monissa blogeissa ollut. Tään saa ottaa mukaansa kuka haluaa ja voit sinäkin vastata Maritan kysymyksiin.

1. Miksi kirjoitat blogia?

Piti vähän miettiä ja siihen on montakin syytä. Se on ensinnäkin kuin päiväkirja itselle. Sitäpaitsi mä olen selvästi koukussa tähän:) Keväällä tulee 9v blogin perustamisesta,niin ei enää osaa olla blogia pitämättä. Sitten kaikkein tärkein syy on se ystävyys mitä tätä kautta on tullut.

 

Jeesus.jpg

2. Suurin haaveesi?

On minulla yksi suuri haave ja monia pieniä. Sitä suurinta en tässä nyt avaa,mutta yhden muun. Minä olen aina halunnut Karibian -risteilylle isolla ja hienolla laivalla,joka pysähtyis esim Honolulussa,Hawaijilla jne. No se ei kyllä taida toteutua. Ensinnäkin sehän on tosi kallis. Toisekseen mun jalat ei taida enää selvitä niin pitkästä lentomatkasta. Kolmanneksi minun mieheni ei mielellään lähde laivalle.

 

tontsut.jpg

3. Mikä vuodenaika on mieluisin?

Kaikissa on mukavat puolensa,mutta kyllä se kesä vaan on kesä! Tykkään kovasti myös syksystä.

 

pikkukuusi.jpg

4.Missä ammatissa haluaisit olla?

Mä olen aina halunnut oman käsityökaupan! Se vain ei ole toteutunut. Se olisi iso. Valtavan monipuolinen valikoima lankoja,kaikkia mahdollisia muita käsityötarvikkeita ja askartelutarvikkeet myös. Mä olisin siitä ollut niin innoissani,että uskon,että olisin saanut sen menstymään.

 

tonttumets%C3%A4.jpg

Piha vai sisätyöt(kotityöt)?

Tykkään hoitaa puutarhaa voimieni mukaan,mutta enempi tietysti touhuan sisällä,joten kai se vastaus on sisätyöt.

 

Enkku%20laulaa.jpg

6.Poltatko kynttilöitä?

Lopuksi aika vähän. Tulipalon vaaraa pelkään ja millekkään matalalle pöydälle ei ainakaan voi laittaa,kun tuo koruunen vois vahingossa hännällä huiskia.

 

Maaritilta.jpg

7. Lyhyehkö matka liikuntaharrastukseen. Valitsetko motoroidun kulkuvälineen vai joku muu? Mikä?

No autolla menisin...

 

enkut%20hyllys.jpg

8.Asutko maalla vai kaupungissa?

Pikkukaupungissa

 

pallot.jpg

9.Oletko ikinä laihduttanut?

Voi,kysytkin vielä!! Sen satamiljoonaa kertaa. Mutta aina ne kilot on tullut takaisin ja kaverien kera.

10. Paras liikuntamuoto?

Uinti

 

sarjis.jpg

11. Vierastatko vammaisia ihmisiä?

Vierastaa on vähän väärä sana. Vammaisten lasten kanssa tulen hyvin juttuun. Miksei myös aikuisten,mutta jos en yhtään tunne ihmistä,niin vähän jännitän osaanko toima oikein ja luontevasti.

Stressitöntä joulun odotusta! Kiitos käynnistä ja kommenteista! T.Intsu