Nyt tuntuu siltä etten mitään ole saanut aikaiseksi. Itseasiassa nyt tuntuu siltä,että tarvitsisi parin kolmen viikon loman ulkomailla,pois kaikesta. Olen niin perusteellisesti väshtänyt. Se sellainen ulkomaanloma ei ole vain mahdollista tälläkertaa. Kyllä mä jotain lomaa jossain vaihessa koetan pitää. Isäntäkin sanoi minulle,että minun pitäis joitain menojani karsia,kun niin väsyn. No,katsotaan nyt.

 

v%C3%A4ritys.jpg

Värityskirjaani,jonka sain joululahjaksi olen vähän värittänyt. Kiitos vaan sinne joulupukille. Tää on ihana,kun tässä on toinen sivu tyhjää ja sivun alalaidassa on aina joku pieni ihana ajatus tai sitten on Raamatunlause.

Tässä on minun näkemykseni uskosta toivosta ja rakkaudesta:)

 

Oravala.jpg

Oi kuinka tätäkin oli kiva väritellä. Mulla on käytössä puuvärejä 72 sävyä,tusseja 12 eri sävyä ja viisi kimallekynää.

 

tilkkupeittoon.jpg

Eilen tietysti olin päivällä lähetyspiirissä. Eräs ystävä tekee aivan mahtavaa tilkkupeittoa. Siitä tulee satavarmasti valmiina upea.

 

pistokirjaat.jpg

Illalla tietysti koulussa. Voi kuinka pistoissa on yhä opettelemista. Nuo on omia kirjojani. Yhdellä ystävällä oli sellainen kirja jossa oli yli 400 pistolajia. Niin että opettelemista riittäis jatkossakin.

 

muhukirja.jpg

Tuo Muhu-kirja on ihanaakin ihanampi. Olen sen vuosia sitten ostanut Virosta Martin Markkinolta. Toisia kirjoja olen saanut lahjaksi. Jotkut teistä arveli,että tehdään rekipeitto! Voi,eihän tokikaan,kun on niin paljon harjoiteltavaa,että se työ tulee olemaan pienen pieni.

 

anttot.jpg

Pikkuisen lueskelenkin. Tään hassun kirjan sain lahjaksi,niin luinhan minä tämänkin,vaikka onkin niin hassu hömppäkirja!

 

islam.jpg

Viimeksi luin tämän ja tämä puolestaan on totisinta totta. Kertoo 9 tytön tarinan,jotka olivat eri puolilla ,eri maissa syntyneet muslimiperheeseen ja sukuun. Olivat alunalkaen hartaita muslimeja,lukivat paljon Koraania ja löysivät Koraanista monia epäilyttäviä kohtia ja alkoivat etsiä totuutta. Monien vaiheiden kautta ja kivikkoista tietä kuljettuaan löysivät kristinuskon ja Jeesuksen. Kaikilla tytöillä on aivan oma tarinansa.

 

ziilik.jpg

Sitten mulla on oikein asiaakin. Nimittäin Kauhavalla Lankavasssa on Käsityöfestivaalit 17-18.6. 2016. Eli viikkoa ennen juhannusta. Lankava haluaa järjestää käsityöblogitapaamisen ja tarjoaa meille tilat. Olisitteko halukkaita tulemaan? Minä ainakin menen varmaan kumpanakin päivänä. Sitten he kyselevät onko ideoita siitä,että mitä siellä vois olla? Omia töitä sais tehdä mitä kukin haluaa. Voitte kertoa minulle ja tietysti suoraan Lankavaankin. Siihenhän on nyt vielä 3kk. joten minä varmaan useammankin kerran sitten lähempänä palailen asiaan.

Kiitos käynnistä ja kommenteista! T.intsu